Vanlige spørsmål

Veggbilder (7)

Hva er lerret?
Våre lerretsbilder trykkes på lerret av lin, 340 gram/m2. Materialet gir bildene levende farger og bildene er motstandsdyktig mot UV-stråler og fuktighet.
Hva er aluminiumtavlor?
Våre aluminiumbilder trykkes ut direkte på en aluminiumsplate. Materialet består av et syntetisk kjerne og to aluminium-plater. Overflaten er matt med en fantastisk fargegjengivelse.
Hva er gallery print?
Gallery print er det mest eksklusive utskriftsalternative. Bildene er trykt på baksiden av en 4 mm tynn akrylglass og deretter forseglet med en 3 mm tynn aluminiumsplate. Luksuriøse.
Montering inkludert?
Ja, alle våre bilder er solgt montert og klar, klar til å henges på veggen.
Hvilken oppløsning trenger mitt bilde ha for personlige fototapeter og bilder?
Du vil se om oppløsningen på bildet er tilstrekkelig for den størrelsen du vil ha når du bestiller.
Kan jeg få mitt bilde i andre størrelser enn de som vises?
Nei, du kan bare velge en av de ferdige størrelser. Vi trykker dessverre ikke i andre størrelser.
Hva slags materiale er tapeterna laget av?
Tapeterna er fremstilt av et formstabilt og slitesterkt materiale (Non-woven). Det er brannklassifiserte, UV-bestandig og tørk rent. Miljøvennlig blekk brukes i produksjonen og materialet er fritt for PVC.

Tapeter (5)

Hvordan kan jeg sette opp tapet?
Tapetet er lett å installere og et detaljert sett med instruksjoner og tapetlim er inkludert. Tapetet kommer i nummererte lengder og blir uten kanter. Limet påføres direkte på veggen, og de nummererte lengderne er satt kant i kant. Tips! Føl deg fri til å legge litt ekstra (3-6 cm i høyde / bredde) da vegger og tak er sjelden rett.
Hvordan kan jeg lage et fototapet fra eget bilde?
Du laster opp bildet ditt med ordrefunksjonen i nettbutikken vår. Når bildet er lastet opp, bestemmer du bredden og høyden av tapet. Du kutter bildet i dimensjonene du ønsker for å passe din vegg.
Hvilken tapetlim bør jeg bruke?
Bruk tapetlim som er inkludert.
Hvordan vet jeg om oppløsningen på bildet mitt er ok?
Når du laster opp bildet ditt og klippe den til ønsket størrelse, vil du se hvis bildekvaliteten er nok. En enkel regel er å alltid laste opp høyest mulig oppløsning.
Jeg har et bilde på papir, kan jeg bruke det?
Nei, vi tar ikke ordre på tapeter fra papirbilder, da vi ikke kan garantere et sluttresultat av høy kvalitet. Har du et negativ, slik at du kan skanne det til en fotobutikk og deretter bestille som vanlig gjennom vår nettside.

Priser (2)

Hva er frakten for tapeter?
Frakt til Norge er inkludert for postpakke. Bedriftspakke koster NOK 300. Kontakt oss for mer informasjon.
Hva er frakten for bilder?
Vi tar NOK 100 i fraktkostnad for bilder. Dette gjelder uavhengig av størrelse og antall bilder du ønsker å bestille.

Betalingsalternativ (2)

Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr to ulike betalingsmåter: kredittkortbetaling (VISA, MasterCard), samt faktura med 14 dagers betalingsbetingelser (Klarna).

Kortbetaling (VISA, Mastercard)
Betaling aksepteres av VISA og MasterCard. Velg din kreditt- eller debetkort i kassa og fyll ut kortet eiers navn, kortnummer, kortutløpsmåned og CVC-kode. CVC er de tre siste sifrene på signaturfeltet på baksiden av kortet for betaling med Visa og MasterCard.

Faktura med 14 dagers betalingsbetingelser (Klarna)
Når du betaler med faktura er betalingsbetingelser 14 dager fra den datoen bestillingen er mottatt. For å kunne bruke disse betalingsalternativene krever personnummer og godkjent kreditt med vår partner og at bestillingen er sendt til din registrerte adresse.
Får jeg en kvittering når jeg bestilte?
Du vil motta en bekreftelse på e-post kort tid etter at du har fullført bestillingen.

Levering (3)

Hvor lang er leveringstiden for tapeter?
Vi leverer normalt i løpet av 4-6 virkedager.
Hvor lang er leveringstiden for bilder?
Vi leverer normalt i løpet av 8-15 virkedager.
Hvor får jeg pakken min?
Leveringen blir sendt til den nærmeste utleveringssted. Du vil motta en melding sendt til både telefonen og din hjemmeadresse. Hvis du heller vil bruke bedriftspakke så velger du det alternativet når du bestiller. Kostnader ser du når du bestiller.

Reklamasjoner (3)

Hvordan håndterer ni reklamasjoner?
Hvis du har fått feil eller defekt produkt, vil vi erstatte det gratis. Send en e-post til info@happywall.no med følgende instruksjoner:
1. Bestillingsnummer.
2. Beskriv hvorfor du ønsker å returnere varen.
3. Vent på svar med mulig godkjenning og instruksjoner for retur.
Tillbyr dere åpent kjøp?
Hvis du ikke er fornøyd med produktet, kan du kontakte oss og vi vil gjøre alt for å løse problemet.
Jeg har oppdaget feil på min tapet etter installasjon, hva bør jeg gjøre?
Det er opp til deg som kunde å verifisere tapet før montere den på veien. Vi tilbyr ikke erstatning / retur av fototapeter som allerede er installert. MERK Vi vil ikke refundere utgifter som kan oppstå vi feil montering, for eksempel arbeidstid, materialer etc.

Annet (1)

Samarbeider dere med bedrifter?
Ja. Ta kontakt med oss for mer info.